• list_bg

A porta di u schermu anti-mosquito hè una persiana invisibile invisibile bona o un tipu d'urganu plegabile bonu per aduprà?

Ci sò parechji tippi di porte di schernu nantu à u mercatu, i più cumuni sò porte di schernu invisibili, porte di schernu pieghevoli, porte di schernu di schernu, porte di schernu di maglia di diamante, etc. Sta nutizia spiega principalmente i vantaghji è i svantaghji di dui tipi di porte schernu nascoste. .A porta di u screnu invisibile hè circundatu da un quadru di lega d'aluminiu, u latu manca hè a scatula di u screnu, u latu drittu hè u dispusitivu di apertura è chjusu di u manicu di l'interruttore, a cima è u fondu hè a pista di u ventu.A scatula di schermu hà un inseme cumpletu di parti di guida cù scrolls è surgenti, è a schermu standard di fibra di vetro hè fatta di luce è aria, chì pò purtà più di deci mila volte di pan è pull.Roller-Insect-Screen-Door-Sliding-Fly-Screen-Door.jpg

 

U cunfini intornu à a porta di u screnu plegable hè fattu di lega d'aluminiu, è a maglia di u screnu plegable impermeable s'assumiglia à l'organu.U mezu di u screnu hè attraversatu cù un cordone, una estremità hè fissata nantu à u spinu di a piastra di fissazione di u screnu in l'internu di a scatula di u screnu, è l'altra estremità hè fissata à l'internu di i frames di u latu left è right.Quandu a porta di a schermu hè stallata in u situ è ​​l'interruttore di schermu ùn hè micca horizontale, utilizate l'awl incruciatu per spustà u slider internu di a pista opposta à a scatula di schermu su o giù, chì pò risolve u prublema di a maglia di schermu micca horizontale è di a maglia di schermu. caduta un pocu.

O1CN0

Porta schermu plegabile in u passatu rinuvamentu di casa dopu installatu più, hè previstu di utilizà a vita di circa cinque anni.U vantaghju ùn hè micca porte di sicurezza di u sole, porte di balcone adattate per a stallazione di porta di schermu plegable, i zitelli, l'anziani, l'ospiti in casa ùn anu micca bisognu di ammaistrà l'usu di cumpetenze supplementari, faciule d'apre è chjude a porta scorrevule in ogni mumentu è in ogni locu.

 

Riassuntu: a porta di schermu invisibile è a porta di schernu plegable anu vantaghji è svantaghji, i pruprietarii di l'amici secondu a so situazione di a decorazione di a casa per sceglie a porta di u screnu ghjustu, a chjave ùn hè micca di truvà l'affari stradale per fà e cose di stallazione, deve truvà una reputazione di qualità. installazione porta à porta di vechji fabbricanti affidabili, garanzia di pre-vendita è post-vendita.


Tempu di Postu: Nov-14-2022