• list_bg

Cumu pulisce a gasa

I schermi sò faciuli d'utilizà, ma assai persone trovanu difficiule di pulisce.Avà vi insegnemu cumu pulisce i schermi nantu à i schermi:

Colpu 1: L'usu intelligente di i ghjurnali rifiuti

Pour u lavà o detergente in u lavamanu, mischjà uniformemente, sparghje u ghjurnale nantu à u screnu bruttu, è spazzole u ghjurnale nantu à u screnu cù detergente;quandu u ghjurnale hè seccu, sguassate u ghjurnale è u screnu serà pulitu.

Tip 2: Aduprate un annacquatore per spruverà l'acqua

Se a casa hà finestri invisibili di schermu è ùn hè micca cunvene per sguassà, basta aduprà u bacinu di spray d'acqua nantu à a finestra per pulizziari.Quandu spruzzate, pulite cù un straccio o una spazzola di denti di setole.Hè megliu aduprà una padedda di spruzzo d'acqua d'alta pressione per lascià u polu curre à u fondu.

Coup 3: Spray misteru

Imbulighjate u lavatu è u vinu biancu in una proporzione di 1: 2, poi pouru in una canna d'acqua, aghjunghje una quantità approprita d'acqua, scuzzulate bè, è spruzzate nantu à a pantalla.Vi vede tutte e macchie nantu à a finestra di u screnu sprayed.Sente stupente?

Nota: U spazzole di denti spazzole horizontalmente, da manca à diritta, da cima à fondu di a gasa.

Colpu 4 : aspiratore

Mettite u ghjurnale fora di a finestra di u screnu.U ghjurnale hè megliu fissatu cù a finestra di vetru fora di u screnu è tenutu da a manu.Succhia a grime da a gasa da a finestra.

Tip 5: Cumu pulisce u latte scadutu

Aghjunghjite un pocu di latte scadutu à u lavatu è l'acqua è mischjà in una suluzione di pulizia.Aduprate una spazzola suave per applicà a suluzione di pulizia à i dui lati di a finestra di u screnu.Dopu à 5 à 8 minuti, sguassate cù un pappu damped with water tap.Questa suluzione di pulizia hè particularmente pulita quandu si pulisce u polu, ma l'effettu di sguassà l'oliu hè mediocre.


Tempu di post: 18-May-2022