• list_bg

A porta di u screnu invisibile senza traccia hè bona o micca?

A porta di a schermu di a pista hè una spezia di [porta di schermu], nome cumpletu "porta di schermu invisibile amovibile invisibile di l'organu di a catena di cisterna senza traccia di fondu".

U rolu principali di a porta di u screnu senza traccia "a vita di casa apre a porta per ventilà è prevene i mosquitos".

A ghjente piace i 5 caratteristiche principali di a porta di u screnu senza traccia.

1.No porta schermu di traccia senza cuncepimentu di traccia di fondu, l'anziani è i zitelli faciuli d'entra è di esce, ùn viaghjanu micca, u sogliu è a finestra ùn accumuleranu micca polvere, l'igiene faciule da pulisce;Stu pruduttu senza traccia di fondu, per evitari a deformazione di u quadru di u bordu di u fondu, in a frassina, in u corpu straneru male pulizia è altri difetti.

2.A porta di schermu trackless hà a caratteristica di invisibili è ùn occupa micca u locu, quandu si usa pull ventilazione aperta per prevene mosquitoes, insetti è mosche: quandu ùn anu micca aduprà push aside ùn occupa micca u locu.

3.A porta di schermu trackless hè faciule d'utilizà, l'anziani è i zitelli ponu facirmenti operare, utilizendu a porta di schernu plegabile senza catene di tipu di catena hà e caratteristiche di traduzzione è plegamentu, telescoping invisibile, pusizioni arbitraria, etc., apre è chjude a porta si senti liscia. è còmuda è còmuda.

4.Trackless porta schermu faciuli à disassemble, facile à pulizziari, cù u tippu baionetta modu fissu, più còmuda à disassemble, appena un pocu di forza un tirà, pò caccià u screnu, schermu lavatu acqua lavatu acqua.

5.Trackless porta schermu hè a prima scelta di i prudutti à apre a porta à ventilà u clima caldu di l'estate, porte è finestri guardianu trackless porta schermu invisibile hè simplice per stallà, ùn occupa micca spaziu, a maiò parte di a porta di schermu trackless in u mercatu. a prisente hè tecnicamente maturu, bona qualità, serviziu dopu-vendita pocu è luntanu trà.

Porta schermu Trackless hà longu dipoi u prezzu altu di u veneer, u valore di high-di qualità bonu serviziu dopu-vendita menu còmuda à aduprà hè esse più è più ghjente à cumprà è vende.


Tempu di Postu: Dec-09-2022