• list_bg

Precauzioni per a stallazione di porte di schernu.

O1CN015p

 

1. Quandu stabilisce u cambiamentu automaticu, deve esse nutatu chì ci sò parechji tippi di cerniere automatiche, cum'è: "cerniera di primavera" è "carniera ordinaria", ma queste ùn ponu micca esse usate.A cerniera di primavera ùn hà micca effettu buffering è hè faciule d'apre a porta.S'ellu hè dannatu, qualchì volta hè faciule per clamp the small hands of children, so ùn aduprate micca stu metudu di cerniera;pigliate l'aluminiu d'alta qualità è tagliate à a lunghezza chì avete bisognu, è dopu aduprate l'angulu drittu di plastica internu per furmà una scatula è aduprà Fissà cù i viti mamma è figliolu, è infine mette a gasa in u locu, è poi rinfurzà cù morbidi. strisce.I materiali di a porta di u screnu sò per suprattuttu fatti di materiali di fibra chimica d'alta qualità cum'è materie prime più strisce magnetiche o blocchi magnetichi.Ci hè ancu parechje forme, è a dimensione hè basatu annantu à a dimensione di a porta.

2. Quandu si stallanu a porta di u screnu, una attenzione particulari deve esse pagata per fà chì a porta di u screnu si superpone à a terra da circa un centimetru, a fibbia magnetica ùn deve micca toccu a terra, è a mità deve esse ligeramente più altu.Attenti à ùn fà micca troppu strettu da i dui lati, finu à chì u metudu di stallazione Iè, ogni porta di schermu pò esse apertu è chjusu naturalmente.

3. Durante l'accettazione, cuntrolla currettamente l'implementazione di supportu dopu a stallazione per vede s'ellu a barra di pull hè liscia è se a baionetta pò esse chjappata senza chjappà.S'ellu ùn pò micca esse fattu in un passu, duverà parechje volte per compie, indicà chì ci hè un prublema cù a stallazione o a qualità.Innota ancu chì ùn deve esse micca spazii in a cunnessione trà u screnu è a finestra.Quandu ci hè una lacuna, deve esse reinstallata o riparata immediatamente.


Tempu di Postu: Aug-12-2022