• list_bg

Scopu di l'applicazione di schermi invisibili

Invisible-Fly-Screen-per-Finestra

 

Tuttu u mondu cunnosci i benefici di i schermi invisibili, ma pocu persone sanu chì, ùn significa micca chì i schermi invisibili sò adattati per tutti i tipi di finestri.U più adattatu hè u megliu, chì hè u principiu invariabile di a compra di a finestra di u screnu.Per quessa, in certi casi, a ghjente deve evità l'interferenza di a prumuzione di l'affari è sceglie u screnu più adattatu.Scopu di l'applicazione di a finestra di u screnu invisibile:

1. Casement windows cù struttura d'alea d'aluminiu sò solu adattati per manichi di ligame o 7 sub-manichi.Per i finestri a battente cù struttura di serratura di trasmissione, hè cunsigliatu di ùn aduprà micca.Dunque, a pusizione di stallazione di u manicu di a serratura di trasmissione hè strettamente cunnessa cù a pusizione di u quadru di a finestra, è ùn ci hè micca abbastanza spaziu per a groove laterale di a stallazione.Finestre casement in acciaio plasticu ùn sò micca adattati per installà schermi invisibili perchè u manicu hè troppu grande.

2. I finestri di casement chì si apre à u fondu ùn sò micca adattati per installà schermi invisibili di ganciu, ma ponu esse installati schermi invisibili magnetichi.

3. I finestri sliding oversized ùn sò micca adattati per installà schermi invisibili.Ancu s'è i schermi invisibili in dui sensi ponu à pena adatta à a larghezza di i schermi, una volta chì i finestri scorrevuli sò troppu largu, installà schermi invisibili renderà difficiule per e duie mani di scala o zoom in una direzzione à u stessu tempu.shrinkage, cusì ùn hè micca cunsigliatu.


Tempu di Postu: Aug-22-2022