• list_bg

I quattru punti più impurtanti per sceglie schermi invisibili

99

 

1. Assicuratevi di sceglie una marca regulare è u fabricatore per cumprà.A causa di u sogliu bassu di l'industria di a finestra di u screnu invisibule, certi individui anu ancu unitu. Sò di solitu solu uni pochi di persone chì campanu da falsificazioni è facenu u risicu di fallimentu in ogni mumentu, cusì avvirtenu à tutti per ùn esse avidità per u prezzu. è perde i servizii dovuti, è finiscinu per spende più.soldi.

2. Siccomu a schermu di u schermu di u roller shutter pò esse tiratu in su è falà, u so schermu ùn hè micca fissu cum'è un schermu fissu, ma pò esse spustatu, perchè u schermu pò esse facilmente sbattutu da u ventu, cusì u schermu deve avè. A gasa ùn serà micca sbattuta da a forza di u ventu di u gradu 6 à 8.

3. Ci deve esse un dispositivu di regulazione di forza o un dispositivu staccabile cù un rendimentu sicuru è affidabile nantu à a scatula di filatu.Siccomu hè un schermu roller shutter, ci hè una primavera in a scatula di u screnu.Ùn importa micca quantu bona a primavera hè, diventerà debule dopu à un bellu pezzu, perchè a pantalla ùn serà micca ricuperata (in generale serà riflessa in circa a mità di un annu dopu a stallazione).À questu tempu, u dispusitivu hà da principià.À un rolu assai grande, ùn pò micca solu fà cresce facilmente è riduce a forza di a primavera, perchè a forza di primavera hè in un statu ideale.

4. I schermi roller shutter sò buckled da cima à fondu, è deve esse durable.


Tempu di post: Aug-03-2022